lördag 14 juli 2012

2 år idag.

Idag fyller mitt och Beas band/duo/grej 2 år. I och för sig är vi inte helt säkra på att det är just idag, men det var runt det här datumet och därför har vi valt detta.
Vi kommer ha en liten mini-spelning, typ bara inför hennes familj, där vi ska sjunga crushcrushcrush, Jar of Hearts, Are you happy now?, Stereo Hearts och More than this. Observera att jag inte vanligtvis lyssnar på 1D, ehe. I do it for Bea.

Igår/inatt skypade jag med Bea och Saga (en kompis från gSm). Det var mycket trefligt. Någonting jag gärna skulle göra om. :3

4 kommentarer:

  1. Darn yeah, du skrev om mig.♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sebastians röst är ohlala. <3
      Nejmen, TÅWAAA.
      Bäa: Logga in dååå. :cc

      Radera
  2. Tåva du elskar att skriwah Bea...! Nejmen;P Det gick ju bra:) Jåg vill skypa med dig å Såga igen.

    SvaraRadera