tisdag 16 oktober 2012

Kommer inte på en bra rubrik wbu

Jag ritade någonting som skulle föreställa Sam Winchester/Jared Padalecki igår, och jag ska göra misstaget att ladda upp den här.


Väldigt liten då förstås så att jag slipper se skiten. Ugh, inte nöjd. Vet inte varför jag ens lägger upp den här egentligen. Den hade kunnat bli bra, men ansiktet är lite för långt ner och jag fick inte till ögonen eller läpparna. Och håret är bara slarvig skit.

On a better note, Anavae har ju en EP vid namn Into The Aether. Jag har den redan på datorn, men vill köpa physical copy också för att supporta bandet och så liksom. De är ju inte signade så det kostar lite för dem att spela in låtar. Och de säljer Into The Aether på sin bigcartel sida, men den var inte tillgänglig än. Så jag twittrade Becca och frågade när den skulle vara tillgänglig och hon svarade "now ;)" och sedan när jag kollade så går den att beställa.

Så jag ska beställa detta när jag kommer hem från skolan:

Eller alltså, jag ska inte beställa Becca. Hon följer tyvärr inte med. Men t-shirten hon har på sig.
Det kostar £12 sammanlagt, vilket blir typ 128 sek. Och sedan blir det väl lite frakt också iom att de fraktar från England. Possibly tull med, jag kan inget sånt där.
Längtar i alla fall. c:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar