fredag 16 november 2012

I love this band

Kommer ni ihåg att jag sa att jag skulle beställa Anavae t-shirt+Into The Aether för någon månad sedan eller något? De brukar skicka med sånahär "thanks for ordering our merch" lappar med paketen, men jag fick inte det. Först tänkte jag att det inte spelade någon roll, men det skulle ändå vara kul att ha, så jag mejlade dem för någon vecka sedan och då sa Jamie, gitarristen, att han skulle skicka det till mig direkt. I onsdags fick jag det, och nu kom jag precis hem till pappa så att jag kunde öppna det, aaaaand....


HOW COOL IS THAT??? Seb's avbrutna trumpinne ahahah.
Så, min samling av Anavae grejer. Ja, det är en samling från och med nu.


Tänk vad awesome när de blir jättekända och jag bara "jag har deras första EP som de har bränt själva, en handskriven lapp från Becca och Jamie och Seb's trumpinne" och så har jag ju dessutom pratat lite med Jamie och Becca och en bild på mig i t-shirten finns på deras facebooksida. I win.

2 kommentarer: