måndag 12 november 2012

SWEFILMER IS DOWN

Swefilmer, där jag streamar Supernatural, är nere. Det började i fredags efter skolan när jag skulle kolla på Supernatural på min mobil, men det gick inte att trycka på play på videon. Så jag gick hela helgen utan ett enda Supernaturalavsnitt, och igårkväll stängdes swefilmer-servern ner.
Idag går det inte att gå in på sidan överhuvudtaget, så den är antaligen borta för alltid.

Så hela dagen idag har jag suttit och varit halvt deprimerad pga SPN abstinens, men nu laddar jag åtminstone ner de återstående avsnitten av säsong 7 från piratebay. Så då kanske jag hinner kolla på åtminstone ett avsnitt idag innan jag ska plugga till ett prov som jag har i morgon som jag inte har pluggat till överhuvudtaget. Suck.

Now if you excuse me så ska jag hitta lite fler Supernatural gifs because reasons.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar