lördag 29 december 2012

hälsosamt

Idag bestod min frukost av en bit bröd utan pålägg (som tog typ 20 minuter att äta) och det var runt 11-tiden. Vid 4 var jag hos mormor och morfar och skulle äta middag och vi skulle få våra julklappar eftersom Ludde var sjuk i tisdags när vi egentligen skulle vara där. Då var jag inte hungrig, men jag åt en liten portion mat och lite efterrätt. Efter det har jag knappt ätit någonting mer än lite godis och klockan är nästan 11 på kvällen och jag är inte hungrig över huvudtaget. Har inte varit hungrig alls idag. Det är en ganska läskig känsla, och det är inte särskilt bra heller. Om det fortsätter såhär så kommer jag säkert få ljuga på hälsokontrollen i skolan i vår för att skolsköterskan inte ska bli orolig eller något.

Förövrigt så fick jag en fucking 32" tv av mormor och morfar. Woah.

1 kommentar: