fredag 28 december 2012

hola

pappa håller äntligen på att fixa mitt rum
det låter så i alla fall
och jag lyssnar på musik så jag måste ha ashög volym för han har någon maskin igång och mitt egentliga rum ligger liksom vägg i vägg med rummet som jag har just nu

men yay jag får snart tillbaka mitt riktiga rum
bara spackla, tapetsera och möblera kvar typ. :)))))))))

och jag stör mig jättemycket på mig själv för jag vill rita men jag kan inte för jag kommer inte på vad och när jag får en rätt okej idé så kan jag inte rita det för det blir inte som jag vill och ugh
men jag älskar fortfarande min ritplatta så det är bra

jag tror att jag måste börja skriva typ normalt igen för min grammatik och stavning suger och vadå stor bokstav och punkt never heard of

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar