tisdag 11 december 2012

Jag har tråkigt

Jag ska egentligen ha engelska nu men min lärare är med niorna för att öva till luciagrejen på torsdag och han hittade ingen vikarie så vi har håltimma istället. Vi bröt oss in i biblioteket, host, och mina kompisar pluggar inför kemiprovet vi har idag men jag orkar inte.

Also, vi kollade nyss på en film på svenskan och jag trodde att den skulle vara astråkig men Martin Freeman var med i den så det var okej.

Sedan föreslog min kompis att vi skulle gå ner i uppehållsrummet men jag sa att jag inte ville för att det är massa folk där och hon bara "varför" och jag bara "folk är irriterande" och hon trodde att jag skämtade but I didn't.

Hade tänkt göra en textpost på tumblr men jag förlorar typ alltid followers när jag gör det och jag kan inte skriva sånt här på twitter för folk jag känner följer mig där så jag skriver här istället yay.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar