onsdag 5 december 2012

jag tog en jävla spruta idag

och det gjorde jävligt ont???
och så ska jag ta två sprutor till, i slutet av januari och innan sommarlovet.
den där hpv vaccinationen eller whatever.

seriöst jag är inte rädd för sprutor och jag tycker inte att det är särskilt farligt, det sticker liksom bara till lite och sedan kan armen svullna smått och det kanske gör lite ont, men det går över jättefort. den här gången trodde jag att det skulle bli samma sak men när de sprutade in den där skiten kändes det som att armen skulle ramla av eller något




jag har en fil på min dator som heter mishalecki vad fan är det brb måste kolla
update: det var det här:
VARFÖR HAR JAG DEN HÄR GIFEN PÅ MIN DATOR????

2 kommentarer:

  1. För att det ser ut som att dem bögsexelisexar.

    SvaraRadera