tisdag 8 januari 2013

DANNEEL ÄR GRAVID

and this means BABY ACKLES
är det dåligt om jag nästan är mer exalterad inför det än när mamma berättade att jag skulle få en till lillebror? kanske för att baby ackles inte kommer växa upp för att mobba mig hrm

och jag bryr mig inte ens om min gigantic crush på jensen, jag är jätteglad för honom och danneel.


en mycket värre grej, jag tror att jag måste till tandläkaren. mamma ringde innan och sa att de hade ringt från folktandvården och att de tydligen inte hade lagat klart min tand så jag måste dit I MORGON och borra igen. jag vill verkligen inte och jag sa det till mamma, grät lite också eheh, och jag vet inte vad hon gjorde sen och om jag fortfarande måste dit

men jag villintevillintevillinte, i alla fall inte under så kort tid eller vad man ska säga. hade gärna fått veta det lite tidigare, liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar